EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM

Canon introduceert ’s werelds eerste AF-lens met ingebouwde Macro Lite¹ - de EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM

Amstelveen, 11 mei 2016 – Canon introduceert vandaag de EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM, een nieuwe macrolens voor camera’s in de EOS M-serie. Deze compacte en lichtgewicht lens biedt ongekende macromogelijkheden en is ’s werelds eerste AF-lens met ingebouwde Macro Lite² (led licht) om schaduwen en donkere delen te verwijderen. Met een toonaangevende vergroting in deze klasse, de mogelijkheid om scherp te stellen op onderwerpen die zich op slechts 13 mm afstand bevinden en een gewicht van slechts 130 gram is de EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM ook ’s werelds lichtste macrolens³ voor spiegelloze cameramodellen met verwisselbare lenzen. Ongeacht of je nu je favoriete gerecht fotografeert om op Instagram™ te delen of in de lente de kleurrijke details van een bloem wilt fotograferen, deze lens is ideaal om zelfs de subtielste nuances vast te leggen.