EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

Leg de actie vast met foto’s en movies: Canon introduceert de EF 70-300mm F/4-5.6 IS II USM met snelle, fluisterstille Nano USM voor sport en wildlife

Amstelveen, 15 september 2016 – Canon introduceert vandaag de EF 70-300mm F/4-5.6 IS II USM – een opmerkelijk veelzijdige telelens voor zowel fotoliefhebbers als ervaren fotografen en videografen. Deze lens vervangt de EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM. Met een indrukwekkend zoombereik van 70-300mm helpt de strak en compact uitgevoerde EF 70-300mm F/4-5.6 IS II USM van afstand en ook onderweg een breed scala aan onderwerpen vast te leggen – ongeacht of het nu gaat om sportevenementen, wildlife, actie of movies. Met een toonaangevende AF en geavanceerde optische technologie voor fotografie en movies is deze lens een welkome aanvulling op de fotokit van elke ervaren gebruiker van het EOS System. Deze krachtige lens is ontworpen voor gebruik in combinatie met APS-C of Full frame camera’s, van de EOS 80D tot de EOS 6D, en brengt je dichter bij de actie om het juiste moment op schitterende wijze vast te leggen.