HJ24ex7.5B

Canon introduceert een nieuw objectief, de HJ24ex7.5B – een lichtgewicht ontwerp met superieure optica voor HD TV-producties

Amstelveen, 18 februari 2015 – Canon introduceert vandaag een nieuwe aanwinst voor haar assortiment HD-broadcast-objectieven – de HJ24ex7.5B. Het objectief is de opvolger van de uiterst succesvolle HJ22ex7.6B en is op basis van feedback van gebruikers uitgevoerd met een aantal nieuwe kenmerken, waaronder een breder en langere brandpuntsafstand met hogere beeldkwaliteit, een aangepast ontwerp en verbeterde bedieningsmogelijkheden. Dankzij de unieke combinatie van een hoogwaardige 24x zoom – de grootste zoom die in deze klasse die op dit moment beschikbaar is¹ – met een indrukwekkende 7.5 groothoek en een lichtgewicht, draagbaar ontwerp, is de HJ24ex7,5B een veelzijdig objectief en daarmee perfect voor een breed scala aan broadcast-productie omgevingen, waaronder studio’s, live producties en nieuwsreportages.

Beurzen en evenementen