i-SENSYS MF211

Canon transformeert printportfolio om kleine ondernemingen en zelfstandig ondernemers keuzemogelijkheden te bieden

Amstelveen, 26 augustus 2014 - Kleine ondernemingen en zelfstandig ondernemers blijven een belangrijke rol spelen bij het stimuleren van de economische groei in Europa. De Europese Commissie schat dat 99% van alle bedrijven in Europa tot het MKB behoort. Deze kleine ondernemingen zien IT in toenemende mate als mogelijkheid om hun productiviteit verder te verhogen, maar worden vaak gehinderd door beperkte budgetten en middelen¹. Het is belangrijk dat alle technologie een aanvulling vormt op de individuele omgeving van kleine ondernemingen en helpt de doelstellingen te realiseren. De behoeften zijn echter zeer uiteenlopend en worden bepaald door een groot aantal factoren die vaak ook heel specifiek gelden voor een onderneming. Tot deze factoren behoren omvang en locatie van de werkplekken, de branche waarin de onderneming actief is en de zakelijke doelstellingen. Dit alles maakt beslissingen over technologie uiterst complex.