Overal hoge kwaliteit fotoprints – de nieuwe SELPHY CP1000

Amstelveen, 16 april – Canon introduceert vandaag de SELPHY CP1000, een nieuwe, compacte fotoprinter waarmee thuis en onderweg creatieve fotoprints kunnen worden gemaakt met de kwaliteit van een fotolab. De SELPHY CP1000 print favoriete foto’s in slechts 47 seconden¹ rechtstreeks vanaf de camera², USB-stick of geheugenkaart zodat elke foto kan worden bewonderd en gekoesterd. De elegant en compact ontworpen SELPHY CP1000 heeft een kantelbaar 6,8 cm (2,7”) LCD-scherm en combineert een gebruiksvriendelijke interface met een uitzonderlijk hoge printkwaliteit. En dankzij een optionele accu-set is de CP1000 echt de perfecte fotoprinter voor onderweg.

SELPHY CP1000

Print favoriete foto’s met volle, levensechte kleuren
Dankzij de geavanceerde dye-technologie produceert de SELPHY CP1000  met 16,7 miljoen kleuren hoge resolutie fotoprints die een indrukwekkende printkwaliteit hebben. Voor een nog hogere helderheid van de prints beschikt de CP1000 ook over de functie Auto Image Optimize. Deze functie versterkt blauwe luchten en zonsondergangen, corrigeert kleurzweem en contrasten, en verwijdert rode-ogen en ruis. Voor perfecte selfies en groepsfoto’s verwijdert de Smooth Skin modus onvolkomenheden in het gezicht, zodat de resultaten keer op keer indrukwekkend zijn.

Volledige controle voor creatieve vrijheid
Met de mogelijkheid de hoeveelheid warmte te regelen die bij de printkop voor het inktlint wordt gebruikt, biedt de SELPHY CP1000 vier keuzemogelijkheden voor afwerking van de prints en is het niet langer nodig op ander papier of printmateriaal te printen. Tot de keuzemogelijkheden behoren een glossy finish voor een duurzame print die 100 jaar mee gaat en drie variaties van zijdeglans voor vlek- en vingerafdrukbestendige fotoprints die kunnen worden uitgedeeld.

Of het nu gaat om een print op standaard briefkaartformaat of een meer ongebruikelijke vorm, zoals een 50 x 50 Instagram™-stijl of een print op credit card-formaat, de SELPHY CP1000 biedt de vrijheid om elke print een persoonlijke uitstraling te geven. De SELPHY CP1000 heeft 43 ingestelde formaten voor het printen van ID-foto’s en is daarmee ideaal voor kleine kantoren of evenementen waar snel badges met ID-foto’s moeten worden gemaakt. De mogelijkheid om ID-foto’s met twee verschillende formaten op een vel papier te printen en ID-kaders en snijlijnen weer te geven, verbeteren de nauwkeurigheid en precisie, zodat elke print optimaal kan worden gebruikt en verspilling minimaal is.

SELPHY CP1000 – de belangrijkste kenmerken:

• Compacte, portable printer – ideaal voor thuis en onderweg
  • Snel en gemakkelijk printen vanaf camera, USB of geheugenkaarten
  • Duurzame herinneringen dankzij fotoprints die lang mooi blijven
  • Keuze uit afwerkopties bij standaard fotopapier
  • Produceer ID-foto’s conform breed scala aan geaccepteerde normen

¹ 47 seconden bij 4x6 standaardprints