Canon start actie op de PowerShot camera’s: 2 gratis toegangskaarten voor de dierentuin Amstelveen, 17 mei 2010: Een Canon PowerShot SX camera kan beestachtig veel. Geen betere plek om dit te ontdekken dan in de dierentuin. Haal zebra’s dichtbij met de zoomfunctie of maak een korte film in HD kwaliteit van speelse stokstaartjes.

Beestachtig mooie foto’s met de plattegrond vol fototips

Canon start vanaf vandaag een promotie op de geselecteerde PowerShot compact camera modellen: SX20, SX120, SX210, SX200 (herkenbaar aan de actiesticker).

Bij aankoop van deze geselecteerde Canon PowerShot camera’s, krijg je 2 gratis dierentuinkaartjes. Registreer je camera op http://www.canon.nl/ZOOM en maak je keuze voor een dierenpark. Hier kun je tevens de plattegrond voor fototips voor het fotograferen in het dierenpark downloaden. Maak ook nog kans op een jaarabonnement van één van de deelnemende dierenparken (Artis, Diergaarde Blijdorp, Safaripark Beekse Bergen, Burgers Zoo, Apenheul) door na afloop van het dierentuinbezoek je beste en meest originele foto te uploaden op de Canon ZOOM gallery.

Hans Smittenaar, Marketing Director bij Canon Nederland: “Met deze actie willen we de focus leggen op de veelzijdigheid van onze compacte PowerShot SX modellen en tegelijkertijd de gebruiker uitleggen hoe hij/zij het meeste uit de camera kan halen.

En hoe beter dan dit zelf te ondervinden tijdens het fotograferen van dieren. Bijvoorbeeld een foto van een kleurrijke vlinder. Ook wanneer het dier zich helemaal achter in het verblijf heeft teruggetrokken heb je met de uitgebreide zoom mogelijkheden van de PowerShot de mogelijkheid een mooie foto te schieten, ook omdat de ‘Optical Image Stabilizer’ zorgt dat de foto’s scherp zijn, ook wanneer de camera volledig is ingezoomd.“

De actieperiode start op 17 mei 2010 en loopt tot en met 30 juni 2010 (zolang de voorraad strekt). Je kan je tot en met 31 juli registreren voor de dierentuin kaarten. De PowerShot SX modellen zijn er vanaf adviesprijs € 209,-.

Meer informatie op www.canon.nl/zoom

Download het volledige persbericht [PDF, 113 KB]