Toon je creativiteit met Canon’s nieuwe PowerShot- en IXUS-compactcamera’s en PIXMA PRO-printers

Amstelveen, 6 februari 2015 – Canon introduceert vandaag een aantal nieuwe modellen in haar gerenommeerde PowerShot-, IXUS- en PIXMA PRO-productassortiment. Elk van deze modellen is de perfecte partner voor je fotografische activiteiten – of dat nu is om tijdens vakanties opnamen te maken met de krachtige zoom van de PowerShot SX410 IS, onderweg met de stijlvolle IXUS 275 HS of je favoriete momenten aan iedereen te tonen met de nieuwe PIXMA PRO-100S en PIXMA PRO-10S printers. Deze producten worden vandaag tegelijk geïntroduceerd met nieuwe modellen in het EOS-assortiment en EF-lensassortiment.

PowerShot SX410 IS IXUS 275 HS PIXMA PRO-100S PIXMA PRO-10S

Kom dicht bij al je speciale momenten – PowerShot SX410 IS
De compacte PowerShot SX410 IS is ontworpen om elk moment in je leven vast te leggen. De camera combineert een onvoorstelbaar krachtige 40x optische zoom en 80x ZoomPlus-technologie met een compacte body waarmee je onderwerpen ver weg en dichtbij kunt vastleggen. Met een 20 Megapixel-sensor en DIGIC 4+-beeldprocessor is de camera perfect om speciale momenten altijd helder en – dankzij Intelligent IS – met minimale beeldonscherpte vast te leggen. Een serie hulpprogramma’s – waaronder Smart Auto en Creative Filters – staat klaar om je te helpen direct creatief aan de slag te gaan. Scènes kunnen bovendien met een druk op de knop tot leven worden gebracht en als HD-video met 720p worden vastgelegd. Voor maximaal bedieningsgemak en comfort heeft deze snelle bridgecamera een ergonomische grip die meer stabiliteit biedt bij inzoomen op onderwerpen die zich op grote afstand bevinden.

Ontdek de perfecte partner – de IXUS 275 HS
Of je nu op avontuur gaat of een avondje uit met vrienden hebt gepland, de nieuwe IXUS 275 HS zorgt dat elk moment wordt vastgelegd met de kwaliteit die het verdient. Uitgevoerd met de kenmerken van het iconische IXUS-ontwerp – een compact, slank ontwerp en een aantrekkelijke metalen body – doet de IXUS 275 HS geen concessies aan functionaliteit en mogelijkheden. Een 12x optische zoom wordt gecombineerd met Canon’s HS System en een 20,2 Megapixel CMOS-sensor, zodat je opnamen de perfecte kwaliteit krijgen waar je op hoopt, ongeacht de belichtingscondities. Om te zorgen dat je deel uitmaakt van een groepsfoto of om te voorkomen dat kostbare momenten worden onderbroken, kun je wireless fotograferen via de nieuwe Canon Camera Connect-app – je kunt de camera zelfs vanaf je smartphone bedienen.

Zodra je de perfecte opnamen hebt gemaakt, is het dankzij een reeks aan connectiviteitsmogelijkheden heel eenvoudig om ze met vrienden en familie te delen of naar andere apparaten te kopiëren. Via Dynamic NFC en Wi-Fi zijn opnamen te bekijken en op te slaan op Canon’s Connect Station, te kopiëren naar slimme apparaten of te uploaden naar irista, Canon’s opslagservice in de cloud, en online te delen via social media.

Breng je creaties tot leven met de PIXMA PRO-100S en PIXMA PRO-10S printers
De nieuwe PIXMA PRO-100S en PIXMA PRO-10S vervangen de huidige Canon PRO-100 en PRO-10 printers en bieden een reeks aan nieuwe connectiviteitsmogelijkheden om je in staat te stellen gemakkelijk te printen en je creaties tot leven te brengen.

De PIXMA PRO-100S gebruikt 8 dye-inkten om met hoge snelheid en hoge kwaliteit A3+ prints te maken. De PIXMA PRO-10S is uitgevoerd met een systeem op basis van pigmentinkt en heeft 10 afzonderlijke inktcartridges, inclusief Chroma Optimiser, voor een indrukwekkende printkwaliteit met krachtige zwarttinten en een langere levensduur van je prints.

De nieuwe Canon PIXMA PRO-printers stellen je ook in staat om gemakkelijk verbinding te maken en te printen. Ongeacht of je wilt printen vanuit cloud- services als DropBox™, Flickr™ Facebook™, Google Drive en One Drive, direct via Canon’s PIXMA Cloud Link of via Wi-Fi, Ethernet, PictBridge of smartphones en tablets, je hebt alle vrijheid om te kiezen.

De PIXMA PRO-100S en PIXMA PRO-10S zijn ook compatibel met Canon’s nieuwe Pro Gallery Print-app. Daarmee kun je vanaf je tablet verbinding maken met de cloud, foto en video-hosting services Zenfolio en SmugMug om je foto’s met een perfecte kwaliteit te printen en ze vol vertrouwen aan anderen te laten zien.

Canon introduceert vandaag ook een aantal nieuwe EOS-modellen, waaronder de EOS 5DS en EOS 5DS R, twee professionele full-frame DSLR-camera’s met de hoogste resolutie ooit in een full-frame DSLR. Op instapniveau wordt het EOS-assortiment vandaag uitgebreid met de EOS 750D en EOS 760D. De introductie van deze vier modellen wordt aangevuld met de EOS M3, een indrukwekkende Compact System Camera die krachtige prestaties combineert met een compact ontwerp.

Verdere informatie
Foto's van de PowerShot SX410 IS