Nieuwe Canon promotie: 30 dagen een SELPHY Compact Photo Printer uitproberen

Hoofddorp, 25 juni 2009. Canon Nederland N.V. start een nieuwe SELPHY promotie. Wie in de periode van 25 juni 2009 en 31 december 2009 een SELPHY Compact Photo Printer koopt, kan deze 30 dagen vrijblijvend uitproberen. Mocht de SELPHY printer niet aan de verwachtingen van de koper voldoen, dan kan deze teruggestuurd worden en krijgt men het aankoopbedrag teruggestort. De actie is geldig op het gehele SELPHY assortiment.

Thuis, op vakantie of op een feestje foto’s maken en direct printen? SELPHY Compact Photo Printers geven u de vrijheid om waar en wanneer u maar wilt prachtige foto's te printen van dierbare momenten.

Produceer professionele prints met fotolabkwaliteit rechtstreeks vanaf uw compatibele camera, geheugenkaart of mobiele telefoon. De dye-sublimation printtechnologie geeft elke foto natuurlijk kleuren en voorziet de print van een natuurlijke beschermlaag. Met het Canon KP-36IP Fotopapier van 10x15 cm print u direct een persoonlijke ansichtkaart.  Afhankelijk van het type SELPHY printer kunt u ook pasfoto’s, fotostickers en panoramafoto’s printen, de foto’s eerst op de printer bewerken of voorzien van spraakballonen of filtereffecten met de Creative Print optie.

De ’30 dagen proberen’ actie zal door middel van diverse POS materialen gecommuniceerd worden op de winkelvloer. Meer informatie en actievoorwaarden kunt u vinden op www.canon.nl/promoties.

Download het volledige persbericht (PDF, 125kB) [PDF, 126 KB]