Canon komt met een nieuwe PIXMA actie: Het PIXMA Party Pack

Amstelveen, 4 juni 2010. Canon start per 7 juni aanstaande een promotie op geselecteerde PIXMA modellen: PIXMA MP270, MP490, MP550 en MP560 actiemodellen (herkenbaar aan actiesticker). Bij aankoop van deze geselecteerde Canon PIXMA multifunctionals, krijgt men een GRATIS uniek software pakket , inclusief 4 printbare ballonnen, waarmee het mogelijk is diverse party items te printen- het PIXMA Party Pack.

Het concept van de creatieve, gepersonaliseerde PIXMA printpakketten heeft zijn succes reeds bewezen met de Suske en Wiske software van 2008 en het Spellenpakket van 2009. Ook met deze de huidige promotie benadrukt Canon wederom dat men met de producten van Canon niet alleen foto’s kan nemen, maar ook foto’s kan printen en delen.

Hans Smittenaar, Marketing Director Canon Nederland N.V.: “De unieke software van het PIXMA Party Pack is ‘plug and play’, zeer eenvoudig te gebruiken door de consument. Bovendien spelen we in op de huidige trend in de markt om zoveel mogelijk het contact van onze klanten met onze producten te “verpersoonlijken”. Zo  kan je voor 5 verschillende feesten, 7 verschillende items printen met  gebruik van je eigen foto’s. De thema’s zijn Geboorte, Kinderverjaardag, Verjaardag, Geslaagd en Huwelijk, de print  items o.a. een uitnodiging, bedrukte ballon of slinger.”

De actieperiode start op 7 juni 2010 en loopt 30 juli 2010 (zolang de voorraad strekt). Vanaf 7 juni staat alle informatie  op  www.canon.nl/pixmapartypack .

Download het volledige persbericht [PDF, 99 KB]