Beleef en deel photokina 2014 met Canon

Amstelveen, 28 augustus 2014 – Canon maakt vandaag details bekend over de aanwezigheid op photokina 2014 en haar meest interactieve omgeving ooit tijdens deze grootste fotografie- en imagingbeurs ter wereld. Het programma op de Canon-stand is zo ontworpen dat het fotografen in staat stelt zich volledig onder te dompelen in de allernieuwste technologieën en biedt bezoekers een imaging beleving waarbij de toonaangevende Canon-producten & services aan bod komen.

De Canon-stand op photokina 2014 neemt bezoekers mee naar de situaties waarin een moment of herinnering wordt vastgelegd. Bezoekers worden in een open, vrij toegankelijke ruimte uitgenodigd om onder uitdagende omstandigheden opnamen te maken. Foto-experts zijn aanwezig om hen daarbij te assisteren. Dit event laat de bezoekers alles zelf beleven en gaat veel verder dan de eenvoudige ‘touch & try’-demonstraties. Binnen deze omgeving krijgen bezoekers echt de gelegenheid het Canon-assortiment te beleven.

De stand is ook de plaats waar wereldberoemde Canon-ambassadeurs live-presentaties zullen geven. Tot de aanwezige ambassadeurs behoren landschaps- en reisfotograaf David Noton, fotojournalist en documentairemaakster Ulla Lohmann en actiefotograaf Richard Walch. Elk van deze Canon-ambassadeurs zal laten zien hoe Canon-producten hen helpen bij het realiseren van hun individuele visies. Canon-explorer Jörg Kyas is aanwezig om bezoekers op een interactieve manier mee te nemen naar oplossingen voor uitdagende foto-omgevingen en biedt enthousiaste fotografen zo een unieke kans om meer te leren over nieuwe stijlen of technieken.

Daarnaast wordt irista gedemonstreerd - Canon’s eigen platform voor het beheren en delen van beeldmateriaal. Met dit platform onderstreept Canon haar streven de mogelijkheden van digitale services verder te vergroten. Bezoekers zullen tevens in staat zijn met Canon-apparatuur te experimenteren en de inhoud van hun eigen virtuele fototas samen te stellen via touchscreens die verspreid over de stand staan.

“photokina 2014 stelt ons in staat bezoekers onder te dompelen in een wereld vol fascinerende imaging-mogelijkheden,” zegt Alessandro Stanzani, Head of Consumer Imaging bij Canon Europe. “We creëren hier een experimentele omgeving die bezoekers zal uitdagen nog meer na te denken over hun eigen manier van fotograferen. Onze stand op photokina toont de allernieuwste innovaties onder de Canon-producten & services en wij stimuleren fotografen om hier echt kennis te maken met het merk Canon.”

Om bezoekers de gelegenheid te bieden hun ervaringen vast te leggen en mee te nemen, zullen Canon Live Pass RFID-kaarten worden verstrekt. Bezoekers kunnen deze bij belangrijke punten op de stand laten scannen en zo een souvenir creëren dat laat zien waarvoor zij belangstelling hadden en waar ze na de beurs thuis mee aan de slag kunnen. Voor iedereen die niet aanwezig kan zijn, is er het officiële Canon Europe YouTube-kanaal https://www.youtube.com/CanonEurope, waar video’s een overzicht geven van de gebeurtenissen van de dag. De actie kan ook live worden gevolgd op Facebook via https://www.facebook.com/canonatphotokina of op Twitter via @CanonPhotokina / #CanonPhotokina. Een virtuele tour langs de Canon-experience en de andere Canon-producten & services op de stand is beschikbaar op de speciale photokina-website www.canon.de/photokina.

De Canon-stand bevindt zich in hal 3.2. Ga voor registratie van uw bezoek naar www.canon.de/photokina.

spacer
					image
Persberichten
Corporate Nieuws
Business Solutions Nieuws
Consumenten Nieuws
Canon Inc. Nieuws
Informatie
Persinformatie
Afbeeldingenbibliotheek
Actuele Feeds
Consumer Imaging News
Business Imaging News
Corporate News