De eerste Canon EOS-1D Mark IV feestelijk uitgereikt

Amstelveen, 23 december 2009. Op 20 oktober jongstleden kondigde Canon de nieuwste D-SLR aan, de EOS-1D Mark IV, een snelle, professionele Digital SLR (DSLR) camera die is ontworpen om fotografen het vermogen te bieden onder meest uitdagende omstandigheden unieke actiemomenten vast te leggen. De Canon EOS-1D Mark IV staat garant voor snelheid, vermogen en hoge resolutie beelden. Daarmee is de EOS-1D Mark IV de perfecte camera voor fotografen die betrouwbaarheid eisen voor gebruik in dynamische en extreme situaties. De situaties die zich voordoen bij actiefotografie, sportevenementen, nieuwsontwikkelingen en natuurfotografie.

Hedenmorgen is de eerste Canon EOS-1D Mark IV uitgereikt aan Wegener de Stentor. Lucas de Romijn, Country Director CCI van Canon Nederland N.V. overhandigde de camera samen met Ron Hazendonk, directeur van J&F Professional B.V aan de heer Rob Krabben, Adjunct Hoofdredacteur van Wegener de Stentor.

De Canon EOS-1D Mark IV is een bewuste keus, want hoge kwaliteit fotografie en film, oftewel “nieuwe media”,  is tegenwoordig van groot belang. Met de aanschaf van de
EOS-1D Mark IV doet Wegener dan ook een belangrijke stap in de multimediale uitgeverswereld.

De EOS-1D Mark IV is vanaf heden verkrijgbaar en heeft als adviesprijs € 4899,-.

Download het volledige persbericht [PDF, 314 KB]