Come and See: Canon’s zomerpromotie tilt fotografie letterlijk naar een hoger niveau

Amstelveen, 1 mei 2015 - Canon kondigt vandaag haar nieuwe voorjaar/zomer 2015-promotie aan. Deze zomerpromotie biedt consumenten tussen 1 mei en 26 juli 2015 voordeel in de vorm van cashback (tot € 180,-) of Canon-tegoed* (tot € 250, -) op maar liefst 41 geselecteerde Canon-producten. Alle informatie en details over de promotie zijn te vinden op: www.canon.nl/zomerpromotie.

Verborgen magie
De thematiek van de zomerpromotie ligt in lijn met de Canon Come and See merkcampagne. Het betreft het derde verhaal in deze merkcampagne: de cityclimbers. Helden van de campagne zijn urban climbers Vadim en Vitaliy, twee vrienden uit Rusland die hun tijd besteden aan het verkennen van de meest fascinerende wereldsteden. Ze kijken verder dan de bekende bezienswaardigheden en zoeken naar een uniek en spectaculair uitzicht dat alleen vanaf de hoogste gebouwen kan worden vastgelegd.

Volg Canon Nederland via de social media kanalen, aangezien de zomerpromotie de komende tijd op bijzondere wijze in de schijnwerpers staat op de social media-kanalen van Canon, via @CanonNederland en www.facebook.com/canonnederland.

Meer zomers voordeel van Canon
Naast de zomerpromotie zijn er verschillende andere acties waarmee de consument deze zomer voordeel heeft van de aankoop van een Canon product. Een overzicht van alle acties die Canon dit voorjaar - zomer heeft lopen staan vermeld op: www.canon.nl/acties.

* Alleen geldig op de deelnemende actieproducten.

Beurzen en evenementen