Canon geeft kleur aan uw business met mobiele showroom

's-Hertogenbosch, 9 april 2015 – Van april tot en met juli rijdt de Canon Plotter Driver door Nederland. Deze unieke mobiele showroom bezoekt organisaties die interesse hebben in grootformaat oplossingen, van plotters tot interactieve aanraakschermen. Door het inzetten van een tot showroom omgebouwde transporter kan men zich door Canon professionals letterlijk voor de eigen deur uitgebreid laten informeren over een breed scala aan oplossingen, zoals plotters, scanners, software en SMART Boards. Het thema van de Canon Plotter Driver is dit jaar 'Bring colour to your business'. De oplossingen die worden getoond zijn enerzijds in staat om kleurendocumenten te verwerken en bieden anderzijds diverse voordelen voor de business van gebruikers.

"Canon doet er alles aan om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met haar innovatieve producten. Naast onze permanente showroom in 's-Hertogenbosch zetten we al jaren met veel succes onze flexibele, mobiele showroom in”, zegt Lex Hoge, product manager bij Canon Nederland N.V. “Onze klanten en prospects waarderen het enorm dat wij onze grootformaat producten letterlijk op hun stoep komen demonstreren. Vaak gaat het immers om drukbezette ondernemers die op deze manier veel tijd kunnen besparen.”

De Canon Plotter Driver rijdt van april tot en met juli door Nederland en een bezoek op korte termijn is altijd mogelijk. Voor het maken van een afspraak en voor meer informatie, zie: www.canon.nl/plotterdriver

Beurzen en evenementen