Fotografeer zonder grenzen: Canon introduceert nieuwe PowerShot- en IXUS-camera’s

Amstelveen, 5 januari 2015 – Canon introduceert vandaag zeven nieuwe modellen in haar PowerShot- en IXUS-assortiment. De modellen zijn ontworpen om altijd het beste te bieden, wat er ook wordt gefotografeerd. Dichtbij of op afstand met drie nieuwe superzoom PowerShots, tijdens een avondje uit met een van de drie nieuwe, compacte IXUS-camera’s of creatief met de nieuwe PowerShot N2.

PowerShot SX530 HS PowerShot SX710 HS PowerShot SX610 HS PowerShot N2

IXUS 170 IXUS 165 IXUS 160

Leg het onvergetelijke vast, waar je ook bent
De nieuwe superzoom PowerShot SX530 HS, PowerShot SX710 HS en de PowerShot SX610 HS zijn perfect om op afstand unieke momenten vast te leggen. Deze modellen bieden optimale flexibiliteit, zodat alles met hoge kwaliteit kan worden vastgelegd – van zomervakanties met het gezin tot weekendjes weg.

Met Canon’s nieuwste bridgecamera – de PowerShot SX530 HS met een superieure 50x optische zoom en 100x ZoomPlus – kan bijna elk onderwerp worden vastgelegd. En met 30x respectievelijk 18x optische zoom helpen de compacte PowerShot SX710 HS en PowerShot SX610 HS om onderwerpen dichtbij te halen die anders moeilijk zijn te fotograferen. Om ook moeilijke opnamen te kunnen maken, zal de functie Auto Zoom bij de drie PowerShot-modellen het onderwerp in beeld houden door automatisch het aantal personen te detecteren en de zoom aan te passen voor een optimaal formaat. Intelligent IS zorgt ervoor dat elke opname haarscherp en duidelijk is. Zodra de opnamen zijn gemaakt, kun je foto’s en Full HD-video’s via de geïntegreerde Wi-Fi-functie en Dynamic NFC met één druk op de knop uploaden naar je smartphone en tablet

Creativiteit vanuit een andere hoek – de PowerShot N2
De nieuwe PowerShot N2 biedt alles wat je nodig hebt om creatieve, spontane foto’s te maken. Met het unieke, symmetrische vierkante ontwerp past deze camera perfect in je hand. De PowerShot N2 is uitgevoerd met innovatieve zoom- en opname-ringen, zodat je vanuit diverse hoeken kunt fotograferen. De camera heeft ook een nieuw touchscreen dat 180 graden kan worden gekanteld om met de speciale Selfie-modus voor de camera perfecte opnamen van jezelf te maken. Om vrienden te imponeren met onverwachte creatieve accenten biedt de verbeterde Creative Shot-modus een reeks bewerkingsopties nadat een opname is gemaakt; de intelligente technologie analyseert het onderwerp en maakt grappige, korte videoclips met verschillende beeldsnelheden en effecten.

Slank, stijlvol en compact – fotograferen waar je ook bent
Van een avond op stap met vrienden tot een expeditie in je eigen woonplaats, de IXUS 160, IXUS 165 en IXUS 170 maken het gemakkelijk om je favoriete momenten haarscherp vast te leggen – waar je ook bent. Deze nieuwe modellen zijn de kleinste Canon-camera’s ooit en passen gemakkelijk in je jaszak. De IXUS 170 heeft 12x optische zoom en de IXUS 160 en IXUS 165 zorgen met 8x optische zoom dat je de actie scherp in beeld krijgt. Deze drie IXUS-camera’s zijn gebruiksvriendelijk en hebben een 20 Megapixel beeldsensor om telkens opnieuw opnamen te maken die alle details laten zien. Smart Auto maakt het fotograferen eenvoudig en zorgt dat de camera de juiste instellingen gebruikt. Met Creative Filters krijg je direct leuke, creatieve resultaten.

Verdere informatie
Foto's van de PowerShot SX530 HS