Film, bekijk en deel speciale momenten met de nieuwe Canon LEGRIA HF R-serie

Amstelveen, 5 januari 2015 – Canon introduceert vandaag drie nieuwe camcorders in de LEGRIA HF R-serie – de LEGRIA HF R68, LEGRIA HF R66 en LEGRIA HF R606. De nieuwe camcorders zijn ideaal om speciale familiemomenten met een indrukwekkende Full HD-kwaliteit vast te leggen en te delen. De camcorders zijn eenvoudig in gebruik, zodat iedereen creatieve video’s kan maken waar keer op keer van wordt genoten.

[MASTER]_Image_LEGRIA HF R68 bk WA H436 FSL.jpg
[MASTER] Image_LEGRIA HF R66 bk FSL lensside
[MASTER]_Image_LEGRIA HF R606 wh FSL
LEGRIA HF R68
LEGRIA HF R66
LEGRIA HF R606

Leg momenten vast die je koestert
Door Canon’s Full HD-videosysteem te combineren met een hoogwaardige DIGIC DV4-processor garanderen de nieuwe camcorders dat je je favoriete momenten – van vakanties tot feestjes of schoolevenementen – haarscherp en vol details kunt vastleggen. Dankzij een lens met 32x optische zoom en 57x Advanced zoom, geven de modellen je de vrijheid om uiteenlopende scènes en onderwerpen vast te leggen – zowel dichtbij als van veraf.

Met de krachtige zoom en Zoom Framing Assist blijft je hele gezin in beeld. Houd de speciale zoekknop ingedrukt en de camcorder zal automatisch uitzoomen om je te helpen je onderwerpen te vinden voordat opnieuw wordt ingezoomd. Elke opname is gegarandeerd kristalhelder en Intelligent IS vermindert automatisch de invloed van cameratrillingen, zodat je razendsnel kunt inzoomen op de actie die zich voor je ogen afspeelt.

Om je te helpen nog meer in beeld te krijgen – zoals grote groepen mensen op familiefeesten of uitgestrekte landschappen tijdens vakanties – heeft de LEGRIA HF R68 een nieuwe Wide Attachment lens die snel op de camcorder kan worden geplaatst om de brandpuntsafstand terug te brengen tot 26,9mm en zo het beeldveld te vergroten.

Plezier voor het hele gezin

Met een reeks nieuwe en gebruiksvriendelijke opnameprogramma’s zijn video’s snel en eenvoudig te voorzien van een creatief accent. Met slow motion kun je de weergavesnelheid halveren – ideaal om het eerste doelpunt van een kind vast te leggen en elk detail opnieuw te beleven. Je kunt de snelheid ook verhogen tot 1200x om de zonsondergang tijdens een vakantie of een avontuurlijke autorit samen te vatten.

Om je te helpen kostbare gezinsmomenten vast te leggen, worden video’s in de Baby-modus automatisch opgeslagen in een speciaal album, zodat je beeldmateriaal eenvoudig is te delen met je dierbaren. Om te zorgen dat je herinneringen niet per ongeluk worden gewist, kan de vergrendelfunctie het wissen of bewerken van bestanden uitschakelen en zijn kostbare momenten zonder risico door kinderen te bekijken.

Deel de herinneringen die je hebt vastgelegd
Zodra je de gebeurtenissen van de dag hebt vastgelegd, kun je deze gemakkelijk delen met andere apparaten die NFC-compatibel¹ zijn, zoals smartphones, tablets en Canon’s nieuwe Connect Station CS100. Ook het uploaden naar social media sites en cloud services gaat eenvoudig – video’s zijn direct te delen met mensen over de hele wereld. De LEGRIA HF R606 is bovendien compatibel met FlashAir² SD-kaarten, zodat je je beeldmateriaal kunt delen, opslaan en weergeven op je smartphone of tablet zonder dat een internetverbinding nodig is.

¹Alleen de LEGRIA HF R68 LEGRIA HF R66
²FlashAir™ SD-kaarten hebben een flashgeheugen en zijn voorzien van ingebouwde LAN-technologie. Door de app op je smartphone of tablet te gebruiken, kun je beeldmateriaal delen, opslaan en weergeven. Deze kaart is volledig compatibel met de normen voor SD-kaarten zoals die door de SD-Association zijn gedefinieerd

Verdere informatie
Foto's van de LEGRIA HF R66