Canon geeft met nieuwe calculators kleur aan je kantoor of buro thuis

Amstelveen, 14 januari 2015 – Canon lanceert vandaag een geheel nieuwe verzameling minicalculators, het K-serie mini LS-100K assortiment. Dit assortiment zet het oorspronkelijke concept van de K-serie voort en omarmt kleur als lifestyle. Canon introduceert ook de 2015 limited edition LS-123K Yellow, een calculator voor iedereen die het leuk vindt om zowel woning- als kantoorinterieurs een accent te geven met een lichte, heldere kleur.

K-series mini LS-100K range LS-123K Yellow

Het zijn de kleine dingen in het leven die ertoe doen - de K-serie mini LS-100K
Met hun strak en modern uitgevoerde ontwerp combineren de minimodellen in de nieuwe K-serie gebruiksvriendelijke calculatorfuncties met een leuke, compacte behuizing die het interieur thuis en op kantoor zal opvrolijken. Welke stijl ook de voorkeur mag hebben, de vier frisse kleuren waaruit kan worden gekozen – groen, blauw, roze en oranje – worden aangevuld met een gladde metallic afwerking op het bovendeel van de behuizing. Ondanks de geringe afmetingen van slechts 118,5 bij 83 mm heeft de minicalculator alles aan boord – een groot 10-cijferig LCD toont de bewerkingen, speciale knoppen voor bijtellen of aftrekken van btw en een eindtotaalgeheugenfunctie – om de gebruiker te helpen de meest voorkomende berekeningen uit te voeren.

2015 limited edition – LS-123K Yellow
De nieuwe LS-123K Yellow is een 2015 limited edition model en ontworpen voor iedereen die van een kleuraccent houdt. Dit model maakt nu deel uit van het huidige assortiment LS-123K calculators. Met een 12-cijferig toetsenblok, een groot LCD-scherm dat de berekeningen en resultaten duidelijk laat zien plus de beschikbaarheid van een ingebouwde btw-functie, biedt de LS-123K Yellow dezelfde intuïtieve functionaliteit als de andere modellen in het assortiment.

Milieubewust ontwerp
Beide nieuwe modellen zijn ontworpen met aandacht voor het milieu en dankzij de combinatie van zonnecel en batterij kunnen ze langer worden gebruikt. Net als meer dan de helft van de modellen in het assortiment Canon-calculators zijn ook de LS-100K en LS-123K Yellow deels vervaardigd van gerecyclede Canon-materialen.

LS-100K – belangrijkste kenmerken:

• Stijlvol ontwerp met lifestyle concept
  • 10-cijferige minibureaucalculator
  • Groot display
  • Eindtotaal- & btw-functie
  • Deels vervaardigd van gerecyclede Canon-materialen

LS-123K – belangrijkste kenmerken:

• Stijlvol ontworpen behuizing
  • 12 cijfers plus btw-functie
  • Eindtotaalgeheugen
  • Dubbele voeding (zonnecel en batterij)
  • 82 x 22,5 mm LCD-scherm