Canon vereenvoudigt documentmanagement met eCopy Connectoren

Canon introduceert eCopy Connectoren voor eCopy ShareScan OP. Met deze toevoeging aan het Document Distributie Portfolio kunnen papieren documenten, na te zijn gedigitaliseerd, eenvoudig worden opgeslagen in Document Management (DM)-, Enterprise Content Managent (ECM)- en Workflowsystemen. eCopy Connectoren zorgen dat documenten die met een Canon MFP of DR-scanner gedigitaliseerde worden zijn voorzien van indexgegevens waarna ze handig bruikbaar en hervindbaar zijn in in DM-, ECM- en Workflowsystemen. eCopy Connectoren van Canon werken goed samen met ruim tien DM/ECM-applicaties.

Directe integratie

eCopy Connectorenzorgen voor een naadloze integratie tussen eCopy en diverse softwareapplicaties. Documenten worden direct op de juiste wijze opgenomen in het DM-, ECM- of Workflowsysteemdoordat de eCopy Scan Interface zich gedraagt als een cliënt van de applicatie. Dit maakt Canons eCopy Connectoren zeer gebruiksvriendelijk en beperkt de kans op verkeerd opgeslagen documenten. Rechten van gebruikers, mappenstructuren, documenttypes en beveiligingsniveaus worden 1-op-1 overgenomen.

“Het succes van applicaties staat of valt met een snelle acceptatie door de gebruikers. De waarde van een DM, ECM of Workflowsysteem neemt sterk toe als ook scans van hardcopy documenten hierin worden opgenomen. De krachtige combinatie van eCopy software met de scanfuncties van Canons MFP’s en DR Scanners maakt dat papieren documenten direct na ontvangst gemakkelijk gedigitaliseerd en op de juiste plek opgeslagen worden. Door de directe integratie van eCopy Connectoren met vrijwel alle bekende DM-ECM of Workflowsystemen wordt het de gebruiker zo eenvoudig mogelijk gemaakt”, aldus Huub van Kesteren, Product Manager Canon Nederland.

Compatibel

eCopy Connectoren ondersteunen onder meer: Canon imageWARE Document Manager, Therefore™, FileNet Image Services, FileNet Content Services, Hummingbird Enterprise DM, Interwoven Worksite, Open Text Livelink en Microsoft SharePoint Portal Server.

Bekroond

Canon eCopy is al vele malen bekroond. Ook in 2006 mocht Canon eCopy al drie prijzen in ontvangst nemen. Zo werd in augustus eCopy ScanStation OP uitgeroepen tot ‘Most User Friendly Scanning Solution’ en in maart kreeg ShareScan OP voor Canon MEAP vijf sterren in het Buyers Laboratory Inc. (BLI) Solution Report. Ook het voorgaande jaar viel Canon met eCopy in de prijzen met onder meer in mei 2005 de Bertl’s Best Award.

Evenementen in Europa
Industrial Products Nieuws