Canon toont innovatieve printtechnologie op vakbeurs ARCHITECT@WORK 2014

‘s-Hertogenbosch 4 september 2014 – Canon Nederland toont bezoekers van ARCHITECT@WORK 2014 hoe zij creativiteit kunnen toevoegen aan interieurs met innovatieve printtechnieken.

ARCHITECT@WORK 2014 - een evenement voor (interieur)architecten, designers, engineers en projectontwikkelaars - vindt plaats op 17 en 18 september in Ahoy Rotterdam. Bezoekers kunnen terecht bij de Canon - stand-nummer 276 - voor inspirerende toepassingen van innovatieve printtechnieken, zoals printen op hout, behang, vloermaterialen, magneetfolie en glas.

Bezoekers worden geïnformeerd over hoe deze hoogwaardige Canon-oplossingen het verschil maken bij het produceren van overzichtelijke ontwerptekeningen, aansprekende renderings - digitale afbeeldingen uit een driedimensionaal model met behulp van de computer - en presentaties. Dit biedt de mogelijkheid maximaal in te spelen op de behoefte aan personalisatie en maatwerk van interieurs.

Voor meer informatie + aanmelding: www.canon.nl/architectatwork.