Inchecken bij Canon met ‘Bestemming Succes’ tijdens Grafische Vakbeurs 2013

Amstelveen, 3 december 2012 - Canon Nederland neemt grafische bedrijven tijdens de Grafische Vakbeurs 2013 mee op een inspirerende reis met bestemming ‘Succes’. Zo heeft Canon haar stand op de beursvloer omgetoverd tot Canon Airport Gorinchem,waar grafische ondernemers terecht kunnen bij één van haar incheckbalies. Hier kunnen grafisch ondernemers samen met Canon de diverse routes uitstippelen die leiden naar een succesvolle bestemming voor hun bedrijf. Voortbordurend op het thema ‘The Bigger Picture’, biedt Canon de bezoekers alle nodige bagage om marktontwikkelingen vanuit een breder perspectief te bezien en verder te kijken dan print. De Grafische Vakbeurs staat van 22 tot en met 24 januari 2013 op het programma in de evenementenhal in Gorinchem. De stand van Canon beslaat 350 m² en bevindt zich in het pad direct tegenover de hoofdingang.

Image_Grafische_Vakbeurs_2013

Ready for take-off met Canon
Tijdens de Grafische Vakbeurs 2013 is Canon ‘ready for take-off’ en wil zij grafische bedrijven inspireren met nieuwe concepten om hun onderneming te laten groeien. Bij de ‘incheckbalies’ van Canon geven consultants advies en voorzien zij ondernemers van alle nodige reisinformatie en bagage om koers te kunnen zetten naar succes. In de ‘Business Lounge’ kunnen ondernemers uitgebreid in gesprek gaan over één van deze thema’s. Van nieuwe applicaties en duurzaam ondernemerschap tot ondersteuning op het gebied van Marketing en Sales (onderdeel van het Essential Business Builder Program van Canon). Ook kunnen zij meteen een afspraak maken voor een gratis Business Innovation Scan - de ideale checklist voor het bereiken van bestemming ‘Succes’.

Door middel van doorlopende presentaties van diverse ‘reisleiders’ krijgen bezoekers op de Canon-stand een indruk van de te behalen successen in de grafische branche. Ook de printproducten die ter plekke worden geproduceerd op geavanceerde kleursystemen zoals de Canon imagePRESS en Océ Arizona, bieden de bezoekers praktische handvatten om goed uitgerust op weg te gaan.

Beste bestemming voor succes
“Dit is de eerste Grafische Vakbeurs die plaatsvindt na de volledige integratie van Canon en Océ in Nederland. We geven ons visitekaartje af als marktleider voor digitale oplossingen in de grafische industrie en laten bezoekers zien hoe wij hen door deze krachtenbundeling uitzicht kunnen bieden op de beste eindbestemming voor succes”, aldus Frank Huigen, Sales Director voor de grafische markt van Canon Nederland N.V. “In de huidige markt kun je met je organisatie zomaar op een koers liggen die je bedrijf niet op de (juiste) bestemming brengt. Reisleider Canon brengt je wél op de gewenste bestemming. Een bezoek aan de Canon stand levert grafisch ondernemers echt een concreet plan om hun bedrijf strategisch op de juiste wijze te ontwikkelen en op een succesvolle bestemming aan te koersen.”