Canon geeft startsein check-in voor Grafische Vakbeurs 2013

Amstelveen, 17 december 2012 – Grafische bedrijven die een vliegende start van 2013 willen beleven, kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor een bezoek aan de Canon-stand tijdens de Grafische Vakbeurs. Canon neemt grafisch ondernemers mee op een inspirerende reis met ‘Bestemming Succes’. Zo heeft zij haar stand omgetoverd tot Canon Airport Gorinchem, waar grafische ondernemers terecht kunnen bij één van de incheckbalies. Hier wijst Canon hen verschillende routes naar ‘Bestemming succes’ en bereidt zij hen voor op een succesvolle landing. Bedrijven kunnen zich aanmelden via www.opreisnaarsucces.nl.

Boarding pass ticket voor succes
Bedrijven die zich via de website aanmelden, kunnen dan een aantal activiteiten selecteren en als ‘bagage’ in hun koffer meenemen. Op basis hiervan ontvangen zij een boarding pass - het ticket voor ‘Bestemming Succes’. Met deze boarding pas kunnen bezoekers zich melden bij de ‘incheckbalie’ van Canon. Hier voorzien consultants ondernemers van alle nodige reisinformatie om koers te kunnen zetten naar succes. Bezoekers maken met hun boarding pass bovendien kans op een Canon-camera.

De stand van Canon (nr. 162/163/171) bevindt zich in het pad direct tegenover de hoofdingang van de beurs. Bezoekers kunnen via www.opreisnaarsucces.nl ook entreekaarten voor de Grafische Vakbeurs aanvragen.