Drukkerij Van den Herik optimaliseert dienstverlening met Canon imagePRESS C7000VP

Amstelveen, 29 november 2010- Drukkerij Van den Herik geeft met de installatie van Canon’s imagePRESS C7000VP een forse impuls aan de optimalisering van haar dienstverlening aan klanten. Met deze zeer geavanceerde kleurenproductieprinter beschikt de allround drukkerij over een productieve totaaloplossing voor een flexibele, gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve verwerking van digitaal drukwerk. Bovendien is Van den Herik nog beter in staat te anticiperen op de sterk groeiende behoefte aan digitaal drukwerk in de regio Brabant.

Drukkerij Van den Herik, gevestigd in ’s-Gravendeel, is een full service grafisch dienstverlener die ontwikkelingen in de grafische markt op de voet volgt. Naast een uitgebreid en gevarieerd aanbod van grafische producten - variërend van visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en mappen tot full color brochures en leaflets - begeeft het bedrijf zich steeds nadrukkelijker op de markt voor digitaal drukwerk. Directeur Gerard van den Herik: “Onze drukkerij heeft zich - ondanks de negatieve gevolgen van de economische crisis op de grafische markt - voortdurend gericht op nieuwe investeringen in hoogwaardige technologie die ons in staat stelt om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. We hebben onze keuze op de imagePRESS C7000VP van Canon laten vallen, omdat we hiermee uiteenlopende digitale producten in verschillende formaten en oplages kunnen vervaardigen. Bovendien zijn we verzekerd van een hoge verwerkingssnelheid van full color afdrukken van een perfecte kwaliteit. We zijn bij de aanschaf van deze printer doelbewust in zee gegaan met het Canon Business Center in Breda, waarbij de kennis, service en ervaring voor ons doorslaggevend zijn geweest.”

Uitstekende printkwaliteit
De Canon imagePRESS C7000VP is gebaseerd op een aantal revolutionaire technologieën. Zo waarborgen V-Toner, T-Developer en E-Drum - samen met de Advanced Image Transfer Belt en het olievrije Twin Fusing-systeem - een uitstekende printkwaliteit die niet onderdoet voor offset. De printer biedt - in combinatie met het geavanceerde beeld- en kleurenmanagement  - een uitstekende printkwaliteit met een resolutie van 1200 dpi bij 256 gradaties en een snelheid van 70 kleurafdrukken per minuut op maximaal 300 grams papier. Doordat in het fixeerproces geen olie wordt gebruikt, kunnen de afdrukken eenvoudig worden gelamineerd of voorzien van spotvernis.

Kunt u het gewenste product niet vinden? Kijkt u dan in ons Nieuws Archief.