Canon opent deuren van Canon Business Center in Amstelveen

AMSTELVEEN, 17 december 2010 - Canon Nederland opent binnenkort een Canon Business Center in Amstelveen. Met deze belangrijke stap versterkt Canon haar positie in de regio Noord-Holland, naast het huidige Canon Business Center in Amsterdam Noord-West. De uitbreiding sluit aan op de strategie van Canon Nederland om in de komende jaren te groeien in het aantal Canon Business Centers. Het nieuwe Canon Business Center, dat is gehuisvest in het hoofdkantoor van Canon Nederland in Amstelveen, opent op 1 januari 2011 haar deuren.

In een Canon Business Center worden hoogwaardige Canon-producten en IT-oplossingen op het gebied van kantoorautomatisering en documentmanagement voor kantoren en professionele printbedrijven geleverd. Met de Canon Business Centers beantwoordt Canon aan de toenemende vraag naar laagdrempelige hoogwaardige lokale service. Mede door haar netwerk van Canon Business Centers heeft Canon Nederland de ambitie om continu te groeien in haar marktaandeel voor kleurenprinters en multifunctionals. Ook het nieuwe imageRUNNER ADVANCE printplatform wordt via de Canon Business Centers verkocht. “We zijn erg blij met de opening van het Canon Business Center in Amstelveen”, vertelt Ton van Griensven, Directeur van het nieuwe Canon Business Center Amstelveen. “Wij leveren kwaliteit en deskundigheid, maar zijn ook een zakelijke ontmoetingsplek voor ondernemers in de regio. Het CBC Amstelveen wordt een plek waar zij kennis en ervaringen met elkaar kunnen delen. Zo zijn wij van plan om vanuit het nieuwe Canon Business Center verschillende informatie- en netwerkbijeenkomsten voor ondernemers te organiseren. Op deze manier kunnen wij een grote toegevoegde waarde bieden aan onze klanten.”

Hoogwaardige lokale service
De opening van het Canon Business Center in Amstelveen past in de strategie van Canon haar regionale dienstverlening te versterken. “De Canon Business Centers in Nederland zijn uitgegroeid tot klantgerichte, professionele business partners waarbij onlangs ook de technische service aan klanten is ondergebracht in onze lokale organisatie. Door de opening van het Canon Business Center in Amstelveen kunnen klanten een beroep doen op professionals die de regio goed kennen en zo een grotere toegevoegde waarde bieden aan bedrijven in de omgeving. Zo beschikken klanten over een duidelijk loket waar zij hun eigen vertrouwde en deskundige aanspreekpunt hebben. Ons toegewijde team van consultants en technici is al helemaal compleet en de eerste order van Stichting Bevolkingsonderzoek Midden West is zelfs al binnen”, vertelt Van Griensven. “Het Canon Business Center in Amstelveen biedt een professionele service, After Sales-ondersteuning en onderhoudsfaciliteiten. Door alle facetten onder één dak te brengen, zijn klanten altijd verzekerd van een optimale service en ondersteuning, zodat ze het hoogste rendement uit hun apparatuur kunnen halen.”

Kunt u het gewenste product niet vinden? Kijkt u dan in ons Nieuws Archief.