Canon’s nieuwe i-SENSYS LBP151dw bespaart ruimte en tijd in kleine werkomgevingen

‘s-Hertogenbosch, 1 maart 2016 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, maakt vandaag de introductie bekend van de nieuwe i-SENSYS LBP151dw ‘single function’ printer. De nieuwe zwart-wit laserprinter is ontworpen voor printuitdagingen binnen kleine werkgroepen waar ruimte kostbaar is. Deze printer heeft een stijlvolle, compacte vormgeving en biedt naast een verbeterde connectiviteit ook een hogere productiviteit. Het kleine formaat maakt plaatsing op balies of in wachtruimten mogelijk, waardoor de printer een geschikte oplossing is voor omgevingen met veel klantcontacten.

i-SENSYS LBP151dw

Mobiel werken

Dankzij de ingebouwde Wi-Fi-connectiviteit en de uitgebreide functionaliteit voor mobiel printen optimaliseert de i-SENSYS LBP151dw binnen kleine kantoren de mogelijkheden voor mobiel werken. Voor een hogere productiviteit kunnen iOS en Android-apparaten de Canon PRINT Business-app gebruiken om onderweg documenten, presentaties en afbeeldingen te printen vanaf mobiele apparaten.

Tijdsbesparing bij bedrijfsprocessen

Door snelheden tot 27 ppm en automatisch dubbelzijdig printen is de i-SENSYS LBP151dw de oplossing voor ondernemingen die tijd willen besparen bij de bedrijfsprocessen in de kantooromgeving. Canon’s Quick First-Print-technologieën maken het mogelijk documenten zelfs vanuit de Sluimermodus binnen enkele seconden te printen. Hierdoor kunnen ondernemingen zich volledig richten op de prioriteiten die zich dagelijks aandienen.

Anil Jagpal, Marketing Manager bij Canon Europe, zegt: “De LBP151dw werd speciaal ontworpen om naast een betere integratie ook meer mobiele functionaliteit te bieden, en dat alles in een klein maar robuust ontwerp. De combinatie van PCL en Wi-Fi-connectiviteit in één compact apparaat stelt ondernemingen in staat de werkplek te transformeren met een efficiënte en betrouwbare oplossing die een positieve invloed kan hebben op de bedrijfsvoering. Dit door zowel de productiviteit als de connectiviteitsmogelijkheden van medewerkers te verbeteren.”

De i-SENSYS LBP151dw zal vanaf april 2016 in heel Europa verkrijgbaar zijn.

i-SENSYS LBP151dw – de belangrijkste specificaties:

• Printsnelheid van 27ppm
  • Wi-Fi