Canon introduceert vier nieuwe A4 i-SENSYS SFP’s

‘s-Hertogenbosch, 3 mei 2016 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, introduceert vandaag vier nieuwe zwart-wit en kleuren SFP’s (Single Function Printers). De i-SENSYS LBP350-serie en de LBP710-serie versterken het i-SENSYS-assortiment met nieuwe niveaus aan productiviteit en vormen voor Canon-partners een uiterst productief en flexibel aanbod richting de hoogvolume A4 kleuren- en zwart-witmarkt.

Canon introduceert vier nieuwe A4 i-SENSYS SFP’s

Kosteneffectief

De nieuwe i-SENSYS LBP710Cx en i-SENSYS LBP712Cx zijn kosteneffectieve kleurenprinters met snelheden van respectievelijk 33 en 38 ppm en beschikken over een verbeterde kleurentonertechnologie. De technologie maakt het mogelijk bij een lagere temperatuur te fixeren en zo energie te besparen, terwijl de productiviteit onverminderd hoog blijft. Dankzij een nieuw ontwerp beschikken de tonercartridges over een grotere inhoud, wat lagere operationele kosten en een lagere TCO met zich meebrengt. Er kunnen meer printopdrachten worden uitgevoerd voordat vervanging nodig is.

De zwart-wit i-SENSYS LBP351x en LBP352x zijn snel en compact en daarmee ideaal voor sectoren met veel klantcontact, zoals detailhandel, rechtsbijstand en gezondheidszorg. Met hun ingebouwde efficiency, printsnelheden tot 62 ppm en automatisch dubbelzijdig printen bieden de nieuwe modellen Canon-partners groei- en winstkansen, terwijl ondernemingen tegelijkertijd meer klanten kunnen bedienen.

Flexibele configuratieopties

Beide series profiteren van flexibele configuratieopties en maken het voor partners mogelijk een maatwerkoplossing te bieden die aansluit bij de behoeften van drukke werkgroepen. Met ondersteuning van meerdere papiercassettes en A5-formaat papier, bieden de nieuwe printers een schaalbare solution voor groeiende bedrijven, zonder daarbij concessie te moeten doen aan de beschikbare ruimte. Met een totale papiercapaciteit van 3.600 vel bij de LBP350-serie kunnen partners hun klanten extra printvolumes bieden en zo maximale omzet realiseren.

Uitgebreide connectiviteitsmogelijkheden

Door de ondersteuning van de PCL5e/6 en Adobe PostScript printertalen is de nieuwe printer gemakkelijk te integreren in de werkomgeving van de klant. De ondersteuning van Mopria en Apple AirPrint™ vergroot de mobiliteit en verhoogt de productiviteit op de werkplek. Ondernemingen die werken met Google Cloud Print kunnen profiteren van compatibiliteit met de cloud printing service. De naadloze integratie met Canon’s printmanagementplatform uniFLOW biedt enterprise-functionaliteit aan werkgroepen binnen de gehele organisatie.

“Met de nieuwste aanwinsten binnen het i-SENSYS-assortiment kunnen onze partners een hoogwaardige en concurrerende oplossing bieden aan hoogvolume printomgevingen waar ruimte kostbaar is,” aldus Anil Jagpal, European Marketing Manager bij Canon Europe. “De hogere printsnelheden en de flexibele configuratieopties helpen ondernemingen hun efficiency te optimaliseren en stellen onze partners in staat hun aanbod nauwkeurig af te stemmen en zo in te spelen op de mogelijkheden binnen de markt voor snelle, compacte printers. Canon streeft ernaar haar partners printers en oplossingen te bieden die groei en winst ondersteunen en deze nieuwe printers vormen het bewijs van onze betrokkenheid.”

De i-SENSYS LBP350-serie en de LBP710-serie zijn vanaf juli 2016 in heel Europa leverbaar.