Canon demonstreert laatste printtechnologieën en creatieve toepassingen op Vakbeurs Sign 2015

Den Bosch, 26 februari 2015 - Canon demonstreert tijdens Vakbeurs Sign innovatieve en creatieve toepassingen die de allerlaatste printtechnologieën en media te bieden hebben. Vakbeurs Sign staat van 10 tot en met 12 maart op het programma in de Evenementenhal in Gorinchem. Deze vakbeurs geeft reclamebureaus en grafische bedrijven die zich richten op binnen- en buitenreclame, bewegwijzering en textieldruk een platform om kennis en ervaringen uit te wisselen over de Sign-markt. Bezoekers kunnen kennismaken met de Canon-oplossingen op stand nummer 244.

Print biedt talrijke mogelijkheden en bij elke opdracht spelen verschillende factoren een rol die invloed kunnen hebben op de kwaliteit van het eindproduct. Welke machine, inkt of toner en welke materialen zijn het meest geschikt voor een specifieke applicatie? En welke instellingen sluiten hier naadloos bij aan? Op een succesvolle manier grootformaat printen vergt veel kennis, inzicht en ervaring. Canon ondersteunt en adviseert bedrijven hierbij. Bezoekers kunnen bij de Canon-stand in gesprek gaan met Canon-professionals en krijgen een indruk van de vele mogelijkheden op het gebied van hardware, inkten, toners, media en bijhorende applicaties. “Wij denken met onze klanten mee over hoe zij meer kansen kunnen creëren door het benutten van nieuwe mogelijkheden en het betreden van nieuwe markten. Of het nu gaat om high-end poster printen, industriële flatbed-applicaties of de nieuwste printmedia”, vertelt Wouter Derichs, Channel Manager Graphic Arts & Industrial.