Canon Europe lanceert Océ ColorStream 3000 Z

Den Bosch, 23 februari 2015 - Canon Europe - marktleider in imaging-solutions – lanceert de Océ ColorStream 3000 Z-serie: een uiterst snel inkjetprintsysteem dat is ontworpen evenwijdig aan de bestaande Océ ColorStream 3000 serie, voor het realiseren van een hoge productiviteit in zakelijke omgevingen met beperkte ruimte of waar ondersteuning voor gestapeld papier gewenst is. De Océ ColorStream 3000 Z-serie heeft een aangepast design en past hierdoor in kleinere omgevingen die meestal niet geschikt zijn voor hoogvolume inkjetsystemen. De range bestaat uit vier systemen, variërend van 48 tot 127 meter per minuut, voor een productie van 324 tot 1.714 A4-pagina’s per minuut. Deze uiterst productieve modellen nemen zo’n 30 procent minder vloeroppervlak in beslag.

Océ ColorStream 3000 Z.jpg

De Océ ColorStream 3000 is een hoogvolume rotatief inkjetprintsysteem, dat door de ingebouwde Z-fold stacking-functionaliteit nog minder ruimte inneemt. Het systeem ondersteunt stapels van maximaal 300 mm voor een groot aantal toepassingen, inclusief high-speed zwart-wit printen. De serie beschikt over de standaard Océ ColorStream-functionaliteit, waaronder Océ HeadSafe- en InkSafe-technologie. Deze zijn ontwikkeld om het inkt- en papierafval te minimaliseren en de printkwaliteit te maximaliseren.

“De Océ ColorStream-range staat wereldwijd bekend vanwege de hoogwaardige kwaliteit en grote betrouwbaarheid bij zeer hoge snelheden. De Océ ColorStream 3000 Z-serie brengt de kracht van dit printsysteem naar bedrijven met een beperkte ruimte. Zo kunnen ook zij profiteren van een economisch hoogwaardig inkjetprintsysteem op locaties waar dat eerder fysiek onmogelijk was”, zegt Peter Wolff, European Director van de Commercial Printing Group van Canon Europe. “Bedrijven kunnen deze services nu dichterbij stadscentra bieden of hun printerparken aanvullen zonder geld te investeren in het uitbreiden van hun locatie. Canon Europe investeert in de ontwikkeling van innovatieve en veelzijdige printsystemen. De ColorStream 3000 Z-serie is het resultaat hiervan en ondersteunt klanten met nieuwe toepassingen die eerder niet mogelijk waren.”

Verdere informatie
Foto's van de Océ ColorStream 3000 Z