Canon Europe toont succesvolle printoplossingen bij klanten tijdens Hunkeler Innovationdays 2015

‘s-Hertogenbosch, 18 februari 2015 – Canon Europe, marktleider in imaging-oplossingen, toont tijdens de tweejaarlijkse Hunkeler Innovationdays het succes van haar klanten dankzij toepassing van toonaangevende commerciële printoplossingen.

Naast de viering van diverse belangrijke mijlpalen zal Canon haar nieuwste innovaties op het gebied van digitale commerciële printtechnologie aankondigen en daarmee zowel haar inzicht in de ontwikkeling van de grafische industrie als haar toewijding aan de printsector laten zien waar het gaat om levering van de best mogelijke end-to-end-printoplossing.

De Hunkeler Innovationdays worden georganiseerd door print finishing solution provider Hunkeler en vinden elke twee jaar plaats in Luzern, Zwitserland. Het evenement laat zien hoe producenten van printers de systemen van Hunkeler toepassen om print service providers een end-to-end-oplossing te bieden.

“Wij willen printondernemingen inspireren om digitale workflows en verdienmodellen te realiseren die aansluiten bij hun markt,” zegt Peter Wolff, European Director van de Commercial Printing Group bij Canon Europe. “Er is zo veel mogelijk met Canon’s printtechnologie voor commerciële toepassingen, vooral wanneer deze technologie wordt gecombineerd met de innovatieve finishing-oplossingen die onze partners ontwikkelen. Canon investeert continu in nieuwe technologie en wij zullen bezoekers op onze stand laten zien welke vooruitgang we hebben geboekt sinds de vorige Hunkeler Innovationdays. Een belangrijke factor voor het succes van Canon is haar totaalaanbod in professionele dienstverlening. De Canon-stand zal dit jaar aandacht schenken aan het gehele portfolio van professionele dienstverlening, van een eerste adviesgesprek over toepassingsmogelijkheden tot de implementatie van productieworkflows, de verkenningen van verdienmodellen die Canon binnen alle grafische sectoren mogelijk maakt door printen op een breed scala aan materialen en van graphic arts tot transactionele direct mail.”

“Een aantal van onze klanten maakt al meer dan 15 jaar gebruik van onze technologie en wij zijn trots een bijdrage te mogen blijven leveren aan hun succes. Door deze voorbeelden te laten zien, hopen we meer ondernemingen te inspireren om eens te kijken wat zij samen met Canon kunnen bereiken.”

De Hunkeler Innovationdays worden van 23 tot 26 februari 2015 gehouden in Luzern, Zwitserland. Canon is aanwezig op stand P07.