Canon presenteert onderzoek impact wet- en regelgeving tijdens seminar ‘Compliance in financiële sector’

Den Bosch, 8 juni 2015 - Welke effecten hebben wet- en regelgeving op de communicatie met klanten en documentstromen in de financiële sector? Hoe kunnen financieel dienstverleners omgaan met de effecten van de digitale transformatie op documentenlogistiek? Hoe blijven organisaties tegen aanvaardbare kosten ‘In Control’? Deze thema’s staan centraal tijdens het seminar ‘Compliance in de financiële sector’ dat Canon in samenwerking met Strategy Partners op 18 juni op het hoofdkantoor van Canon in Den Bosch organiseert.

Voor financiële dienstverleners is een goede klantcommunicatie - zowel in fysieke als in digitale vorm - één van de kritische succesfactoren. Veranderingen in consumentengedrag, marktomstandigheden, wet- en regelgeving en technologie maken het speelveld dynamisch en complex. Hierbij moeten financieel dienstverleners er voor waken dat het klantvertrouwen niet wordt aangetast door fouten in het proces, content en de klantbeleving. De efficiënte verwerking, opslag en distributie van inkomende communicatie en een goede regie over uitgaande communicatie wint hierdoor aan belang. Canon en Strategy Partners hebben onderzoek gedaan naar de impact van wet- en regelgeving op documentlogistiek in de financiële sector. De uitkomsten van dit onderzoek zijn samengevat in een White Paper en staan tijdens het seminar centraal.

Professionals werkzaam bij banken, verzekeraars, pensioenfondsen en overige financiële dienstverleners die verantwoordelijk zijn voor of belang hebben bij een compliant procesinrichting en de balans zoeken tussen directe gebruikersbelangen, klantgerichtheid en efficiënte processen kunnen zich aanmelden voor dit seminar. Voor meer informatie en aanmelding: www.canon.nl/compliance.

Over Strategy Partners
Strategy Partners is een innovatieve analyse-organisatie met research- en advies-activiteiten in specifieke segmenten van de IT-markt. Zij biedt resultaatgerichte, pragmatische en direct uitvoerbare adviezen die organisaties helpen oplossingen of systemen effectief in gebruik te nemen. Met haar diensten ondersteunt zij ook bedrijven die betrokken zijn bij fusies, acquisities en strategische allianties. Voor IT-leveranciers, systeemintegrators en dienstenleveranciers worden cruciale ‘go-to-market’-strategieën, marktkwalificaties en –segmentaties, gedetailleerde analyses en informatie geleverd om markten in Europa te bedienen.

Over Canon
Canon is sinds de oprichting in 1937 een toonaangevend leverancier op het gebied van Digital Imaging en Informatie Technologie, voor zowel particulieren als bedrijven. De zakelijke activiteiten van Canon richten zich op twee duidelijk onderscheidende markten: Business Imaging (producten en diensten op het gebied van printing en document management voor kantoor- en professionele printomgevingen) en Consumer Imaging (foto- en videoapparatuur, printers, scanners, faxen en All-in-One’s). Wereldwijd telt Canon 3 regionale hoofdkantoren (gevestigd in Japan, Amerika en Europa) met in totaal 277 dochterondernemingen. Dagelijks zijn hier meer dan 194.000 werknemers actief. Het hoofdkantoor van Canon Nederland N.V. is gevestigd in ‘s-Hertogenbosch. Meer informatie over Canon Nederland is te vinden op www.canon.nl.

Beurzen en evenementen