Canon imagePRESS C600i brengt productietechnologie en superieure printkwaliteit naar corporate omgeving en het MKB

LONDEN, 19 februari 2015 – Canon Europe, marktleider in imaging solutions, heeft haar imagePRESS-portfolio uitgebreid met de imagePRESS C600i. Dankzij toepassing van toonaangevende technologieën zorgt de imagePRESS C600i voor printresultaten met een professionele kwaliteit. Daarmee vormt deze printer voor interne printafdelingen, creatieve bureaus en kleine, dynamische printshops de oplossing voor de groeiende vraag naar vaak kleine oplagen die met een superieure kwaliteit op een breed scala aan materialen moeten worden gerealiseerd. De nieuwe imagePRESS C600i is ook de eerste Canon-productieprinter die naadloos en veilig kan worden geïntegreerd in de infrastructuur van bestaande kantoorsystemen.

De vele managementtools voor het optimaliseren van de productie en het verlagen van de kosten maken de imagePRESS C600i aantrekkelijk voor zowel de corporate omgeving als het MKB.

De imagePRESS C600i haalt snelheden tot 60 pagina’s per minuut en kan printen op een breed scala aan materialen, waaronder automatisch dubbelzijdig printen op materialen met formaten tot maximaal SRA3 en een gewicht van 300 g/m². Deze flexibiliteit opent nieuwe zakelijke mogelijkheden en stelt gebruikers in staat hoogwaardige printproducties te maken, zoals high-end presentaties, brochures, pitch materiaal en interne communicatie.

De nieuwe print engine is daarnaast volledig compatibel met de industriestandaards PCL en PostScript, met ERP-systemen van leveranciers als SAP en ondersteunt tevens printen vanaf Linux/Unix-systemen. Met de embedded MEAP en MEAP web platforms is de imagePRESS C600i ook in staat te werken met scan- en printmanagementoplossingen zoals uniFLOW, eCopy en iWDesktop. De bediening van de imagePRESS C600i is door toepassing van een reeks tools voor apparaatbeheer en eMaintenance verder vereenvoudigd om kosteneffectief te printen en stilstand te minimaliseren.

Bij de introductie van dit nieuwe Canon-printsysteem in de imagePRESS-serie zei Mark Lawn, Europees marketing director voor Professional Print Solutions bij Canon: “Met de nieuwe imagePRESS C600i hebben we nu een unieke en krachtige oplossing die in deze klasse voor de hoogste professionele printkwaliteit zorgt en naadloos kan worden geïntegreerd in de bestaande infrastructuur. Omdat deze printer in staat is zelfs op zware en ruwe materialen te printen, vormt de imagePRESS C600i een aantrekkelijke oplossing voor in-house printomgevingen en kleine, dynamische copyshops die op zoek zijn naar het vergroten van hun dienstenaanbod.”

Uitgevoerd met de geavanceerde technologieën van het imagePRESS-platform zorgt de imagePRESS C600i voor het hoogste niveau in kleurconsistentie, beeldkwaliteit, kleurkalibratie en nauwkeurige printregistratie.

De nieuwe imagePRESS C600i is vanaf maart 2015 in heel Europa leverbaar.

Verdere informatie
Foto's van de imagePRESS C600i