Canon gaat breed met ruim aanbod grootformaat printers en applicaties op BouwBeurs 2015

's-Hertogenbosch, 22 januari 2015 – Op de BouwBeurs 2015 kunnen bezoekers kennismaken met diverse grootformaat systemen van Canon en de uiteenlopende toepassingen waarmee zij klanten kan ondersteunen. De BouwBeurs 2015 - de grootste ontmoetingsplaats voor de uitvoerende bouw van Nederland, met live demonstraties, nieuwe producten en entertainment - staat van 9 tot en met 13 februari 2015 op het programma in de Jaarbeurs te Utrecht. Bezoekers kunnen bij Canon (stand D070, hal 8) terecht voor demo’s en krijgen een indruk van het uitgebreide portfolio op het gebied van grootformaat printen.

Op deze manier kunnen zij zelf de voordelen ervaren van de veelzijdige Canon imagePROGRAF iPF785 MFP, de energiezuinige Océ PlotWave 500 all-in-one en de productieve Océ ColorWave 650 kleurenprinter. Deze producten maken deel uit van het brede assortiment van printers, scanners, vouwers, snijtafels, SMART Boards, software, media, inkten en services van Canon. Op de stand is ook te zien hoe de meest uiteenlopende toepassingen kunnen worden gemaakt met de systemen van Canon: van technische tekeningen en opvallende kleurenposters tot innovatieve interieurdecoratie en zelfs gepersonaliseerd meubilair.

Voor meer informatie en gratis toegang: www.canon.nl/canongaatbreed