Canon Business Center Breda | Goes | Rotterdam benoemd tot top 10 Canon Business Partners

Den Bosch, 26 februari 2015 - Canon Europe heeft Canon Business Center Breda | Goes | Rotterdam benoemd tot de top 10 van best presterende Canon-partners in Europa. Deze Premier Partner-status betekent dat het Canon Business Center de hoogste vorm van dienstverlening aan klanten biedt. Zo beschikken zij op het gebied van hardware over het breedste en diepste assortiment en bieden zij hoogwaardige softwareoplossingen op het gebied van documentmanagement en services, zoals het hosten van netwerkbijeenkomsten.

Partners van Canon die in aanmerking willen komen voor het Premier Partnership moeten niet alleen uitstekende financiële resultaten boeken, maar ook extra investeren in de kennis, ervaring en competenties van medewerkers. Op hun beurt krijgen zij vanuit Canon extra marketingondersteuning en privileges die het mogelijk maken klanten een nóg betere service te bieden en zo een extra concurrentie- en klantvoordeel te behalen.

Belangrijke ambassadeurs in lokale markten
“Jaarlijks worden de Premier Partners onderworpen aan een accreditatie om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de criteria die voor deze status zijn vereist. Dit wordt onder meer gedaan door audits en klanttevredenheidsonderzoeken. We zijn trots dat Canon Business Center Breda | Goes | Rotterdam is benoemd tot de top van Europa. Het Business Center vertegenwoordigt Canon op een uitstekende manier in de Nederlandse zakelijke markt. Het CBC beschikt in de regio over een sterk en uitgebreid netwerk, met name in het midden- en kleinbedrijf”, vertelt Joop van Boerdonk, Algemeen Directeur van Canon Nederland.

Willem-Jan- Bosch, Directeur Canon Business Center Breda | Goes | Rotterdam: “We zijn enorm vereerd met onze plaats in de top 10 van Canon’s Europese Business Partners. Dit is de ultieme erkenning van onze inspanningen in de regio. Met ruim 55 medewerkers zetten we ons dagelijks in voor een optimale dienstverlening aan onze klanten, waarbij ons motto ‘Samen ondernemen’ symbool staat voor de nauwe samenwerking die we met klanten aangaan. Nu Canon de samenwerking met Canon Business Center Rotterdam heeft verlengd, kan zij invulling geven aan haar ambitie verder te groeien en te stijgen in de rangorde van best presterende Canon-partners.”

Regionale toegang tot internationale expertise
De consultants van de Canon Business Centers in Breda, Goes en Rotterdam hebben een diepgaande kennis van ontwikkelingen in hun marktsegment en regio. Ook hebben zij toegang tot voorzieningen van Canon op het gebied van technologie, support, service en consultancy. Hierdoor kunnen bedrijven niet alleen beschikken over hoogwaardige hard- en softwareoplossingen, maar ook over het beste advies op het gebied van informatiebeheer. De Canon Business Centers werken daarnaast op basis van een eenduidige formule met een op maat gesneden werkwijze. Zo beschikt elk Canon Business Center over een eigen showroom, verkoop- en marketingteam en serviceorganisatie. Het Canon Business Center in Breda beschikt inmiddels over ruim 10 jaar ervaring. Door de oprichting van het Canon Business Center in Rotterdam en Goes was sprake van een uitbreiding van de dienstverlening in de regio’s Rotterdam en Zeeland. Daar kwamen onder de noemer ‘Samen Ondernemen’ reeds verschillende samenwerkingsvormen tot stand.