Canon Plotter Driver: mobiele showroom toont plotters en SMART Boards op maat

's-Hertogenbosch, 18 maart 2014 – Van april tot en met juni rijdt de Canon Plotter Driver door Nederland. Met deze unieke mobiele showroom worden bedrijven bezocht die interesse hebben in grootformaat oplossingen, van plotters tot interactieve aanraakschermen. Door het inzetten van een tot showroom omgebouwde transporter kunnen organisaties zich letterlijk voor hun eigen deur uitgebreid door Canon professionals laten informeren over een breed scala aan oplossingen, zoals plotters, scanners, software en SMART Boards.

Canon Plotter Driver 2014 - Persfoto.jpg

"Canon doet er alles aan om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met haar innovatieve producten. Naast onze permanente showrooms in 's-Hertogenbosch en Amstelveen, zetten we al jaren met veel succes een flexibele, mobiele showroom in. Onze klanten en prospects waarderen het enorm dat wij onze grootformaat producten letterlijk op hun stoep komen demonstreren. Vaak gaat het om drukbezette ondernemers die op deze manier veel tijd kunnen besparen. Het thema van de Canon Plotter Driver is dit jaar muziek. We bieden immers alle instrumenten voor solutions op maat!", aldus Lex Hoge, product manager bij Canon Nederland.

De Canon Plotter Driver rijdt het gehele tweede kwartaal door Nederland. Een bezoek op korte termijn is altijd mogelijk. Voor het maken van een afspraak en voor meer informatie, zie: www.canon.nl/plotterdriver