Canon Plotter Driver: mobiele showroom toont plotters en SMART Boards

's-Hertogenbosch, 8 april 2013 – Vanaf vandaag rijdt de Canon Plotter Driver door Nederland. Met deze unieke mobiele showroom worden organisaties bezocht die interesse hebben in grootformaat oplossingen. Dankzij het mobiele concept kunnen organisaties zich voor hun eigen deur uitgebreid door Canon professionals laten informeren over een breed scala aan oplossingen, zoals plotters, scanners, software en SMART Boards.

Canon_Plotter_Driver_Image-v1_0.jpg

"Canon wil zo veel mogelijk mensen in de gelegenheid stellen kennis te maken met haar producten. Naast onze permanente showrooms in 's-Hertogenbosch en Amstelveen, zetten we al een aantal jaren met succes een flexibele, mobiele showroom in. Onze klanten en prospects waarderen het dat wij onze grootformaat producten letterlijk op hun stoep komen demonstreren. Vaak gaat het om drukbezette ondernemers die op deze manier tijd kunnen besparen. We hebben interesse van bedrijven uit uiteenlopende segmenten, van technische installatiebureaus tot winkeliers, dus Canon is goed onderweg! ”, aldus Lex Hoge, product manager bij Canon Nederland.

De Canon Plotter Driver rijdt vanaf vandaag door heel Nederland. Een bezoek op korte termijn is altijd mogelijk. Voor het maken van een afspraak en voor meer informatie, zie: www.canon.nl/plotterdriver