Canon op de Bouwbeurs 2013

‘s-Hertogenbosch, 31 januari 2013 – Canon nodigt bezoekers van de Bouwbeurs 2013 uit om ‘the bigger picture’ te zien. Bij stand 10.E10. kunnen bezoekers van 4 t/m 9 februari ervaren hoe Canon haar klanten in het gehele bouwproces ondersteunt, zowel digitaal als op papier.

Bezoekers van de Bouwbeurs kunnen op de Canon stand kennismaken met de nieuwe SMART Board Producten. Hiermee speelt Canon in op de trend in de technische markt, waarbij 3D modellen en technische tekeningen steeds meer digitaal in projectmeetings besproken worden. Door de inzet van SMART Board producten kunnen klanten sneller innoveren, hun productiviteit verhogen en hun CO2 footprint en kosten verminderen.

Canon toont op haar stand ook Eneo, een gebruiksvriendelijke en handige webservice voor de distributie van bouwtekeningen en andere documenten (http://www.eneo.ws/). Uiteraard zijn ook de grootformaat plotters als de Océ ColorWave 650 met Océ CrystalPoint technologie en de Canon imagePROGRAF iPF825 grootformaat printer te bewonderen.

Voor meer informatie over Canon op de Bouwbeurs 2013: www.canon.nl/bouwbeurs