Canon breidt Therefore uit met nieuwe documentmanagement functionaliteiten

‘s-Hertogenbosch, 27 mei 2013 – Met de introductie van Therefore 2013 anticipeert Canon op de groeiende behoefte aan een effectieve en betrouwbare totaaloplossing voor de digitale distributie en archivering van documenten. Door de toonaangevende softwareoplossing voor documentmanagement uit te breiden met tal van nieuwe functionaliteiten, stelt Canon organisaties in staat hun processen op het terrein van documentmanagement op eenvoudige wijze te stroomlijnen.

nl_picture_logo_therefore

Voor het digitaal archiveren en verwerken van documenten levert en onderhoudt Canon een aantal toonaangevende totaaloplossingen. Naast de noodzakelijke hardware -zoals scanners en MFP’s - en software biedt zij aanvullende ondersteuning op het gebied van procesanalyse, procesimplementatie, applicatiebeheer, procesoptimalisatie en training van eindgebruikers.

Therefore 2013 is een integraal onderdeel van dit totaalaanbod van toepassingen en is uitgebreid met een aantal nieuwe functionaliteiten. Zo heeft Canon de verwerking van standaardformulieren verbeterd, zodat organisaties hun bestaande werkprocessen, zoals het aanvragen van vakantiedagen of het verwerken van een bestelling, eenvoudig kunnen automatiseren. Door de mogelijkheid van database-replicatie is de integratie van de Cloud-variant van Therefore, Therefore Online, met bedrijfsapplicaties veel eenvoudiger. Door het gebruik van indexvelden gebaseerd op tabellen is verder de digitale verwerking van afzonderlijke factuurregels op facturen mogelijk. Deze nieuwe functionaliteiten zijn een waardevolle aanvulling op bestaande voorzieningen in Therefore, zoals de mogelijkheid tot integratie met systemen als SAP, Microsoft SharePoint of Microsoft Dynamics Nav.

Efficiënt, betrouwbaar en veilig
“Therefore 2013 biedt veel nieuwe mogelijkheden voor gebruikers om werkzaamheden waarbij documenten een rol spelen effectiever en efficiënter te verrichten. Dit stelt organisaties in staat op een meer betrouwbare wijze invulling te geven aan processen op het terrein van documentmanagement en zo substantieel op operationele kosten te besparen”, benadrukt Leon Molendijk, Product Manager Office Solutions van Canon.

Therefore 2013 is per direct beschikbaar.

Verdere informatie
Foto's van de XEED WUX450