Canon aanwezig op BIMCaseweek 2013

‘s-Hertogenbosch, 6 maart 2013 – Canon Nederland is dit jaar aanwezig bij de Pioneering BIMCaseweek. Dit is een workshop voor professionals in de bouwsector die zich (verder) willen verdiepen in het werken met een Bouwwerk Informatie Model (BIM). Tijdens het evenement stelt Canon plot- en printfaciliteiten ter beschikking en informeren haar experts bezoekers over hoe zij werkprocessen kunnen verbeteren. De BIMCaseweek staat van 12 tot en met 15 maart op het programma in de Grolsch Veste, het Stadion van FC Twente in Enschede.

Canon Smart Board

Bouwbedrijven zijn voortdurend op zoek naar methoden om hun werkprocessen te vernieuwen. De BIMCaseweek speelt hierop in door tijdens een workshop een bouwproject van een opdrachtgever voor te bereiden en uit te werken. Doel is de deelnemers in staat te stellen hun BIM-kennis uit te breiden en ervaringen uit te wisselen. Gelijktijdig met de BIMCaseweek wordt een BIMBeurs georganiseerd waar bezoekers zich kunnen laten informeren door deskundigen. Canon verzorgt de print- en plotactiviteiten voor de workshops en de beurs en geeft bezoekers bovendien tekst en uitleg over hoe Canon het BIM-proces kan ondersteunen. Hieraan geeft zij onder andere invulling met de volgende diensten en producten:

• SMART Board-producten voor virtuele samenwerking aan 3D-modellen. Op locatie demonstreert Canon het SMART Board 8055i.
  • Kleurenplotters voor het printen in kleur van renderings van 3D-modellen en 2D-tekeningen voor presentaties en bouwvergaderingen.

Voor meer informatie over Canon oplossingen voor BIM ondersteuning, neem contact op met Dhr. Sjoerd Blom (e-mail sjoerd.blom@canon.nl)

Overige informatie: www.bimcaseweek.nl