Canon versterkt partneraanbod met uitbreiding van smart print portfolio

Amstelveen, 5 maart 2012 – Canon Europe, wereldwijd marktleider in imaging solutions, versterkt vandaag haar aanbod voor partners met de introductie van nieuwe, concurrerende imageRUNNER ADVANCE en i-SENSYS systemen. Met deze uitbreiding vergroot Canon het huidige portfolio kantoorsystemen en opent de onderneming nieuwe omzetstromen voor haar partners.

Picture_RUNNER ADVANCE A3

Uitbreiding van smart print portfolio opent nieuwe omzetstromen voor partners

De geavanceerde integratie met de bestaande Canon hardware en software stelt partners in staat hun klanten maatwerk te bieden bij de print en imaging oplossingen. Dat doet Canon door exact aan te sluiten bij de uiteenlopende voorwaarden die binnen organisaties en afdelingen aan printing worden gesteld. Partners zijn nu in staat om effectief in te spelen op de eisen van elke zakelijke relatie.

De nieuwe systemen vormen voor partners een breed en concurrerend aanbod, waaronder een nieuw hi-speed 51 ppm A3-model en een belangrijke verbetering in het onderhoud van de systemen. Via eMaintenance besparen partners tijd en geld met eenvoudiger onderhoudsopties en service op afstand. Voor eindgebruikers betekent dit dat de uptime toeneemt en de kwaliteit van de dienstverlening verbetert.

“De nieuwe systemen van Canon stellen partners niet alleen in staat hun klanten een nog breder assortiment aan kantoorsystemen te bieden, met de integratiemogelijkheden van onze belangrijkste imageRUNNER ADVANCE en i-SENSYS systemen, maakt Canon het voor partners ook mogelijk nieuwe omzetstromen te ontwikkelen. Een krachtig en flexibel portfolio houdt in dat partners hun grote zakelijke relaties een evenwichtige inzet van printtechnologie kunnen bieden, evenals een oplossing voor kleinere ondernemingen of organisaties die op zoek zijn naar een kantoorprinter met geavanceerde functionaliteit”, zegt Alex Thurgood, European & UK Channel Marketing Manager bij Canon Europe.

“De introductie van de imageRUNNER ADVANCE 4000 serie biedt partners een nieuw en concurrerend aanbod binnen het imageRUNNER ADVANCE platform; een platform dat sinds de lancering in 2009 al meer dan 440.000 verkochte systemen telt. Deze stap zorgt ervoor dat Canon een compleet pakket kan bieden binnen de belangrijke A3-markt.”

De nieuwe imageRUNNER ADVANCE 4000 serie vormt een aanvulling op het succesvolle Canon imageRUNNER ADVANCE A3 portfolio met vier efficiënte A3 zwart-wit MFP’s. Tot de nieuwe systemen behoort een concurrerend 51 ppm hi-speed model dat naast kostenbesparing en beveiliging ook de efficiencyvoordelen biedt die kenmerkend zijn voor het imageRUNNER ADVANCE platform.

Met de introductie van de i-SENSYS LBP6680x en LBP6670dn voegt Canon twee nieuwe zwart-wit SFP’s toe aan het i-SENSYS assortiment. De LBP6680x heeft een architectuur die aansluit bij het imageRUNNER ADVANCE platform en biedt veel van de hoogwaardige functies in een compacter apparaat, ideaal voor werkgroepen in kleinere ondernemingen die behoefte hebben aan dezelfde functionaliteit als binnen grote organisaties.

Uit de pers...
Evenementen in Europa