Samen Sterker door de juiste workflow

AMSTELVEEN, 24 januari 2011 – Onder de noemer Samen Sterker, zullen Canon en Océ op hun gezamenlijke stand op de Grafische Vakbeurs klanten helpen bij het bepalen van de juiste workflow voor hun onderneming. Door het brede aanbod van workflowoplossingen van beide bedrijven, is er voor elk soort onderneming een passende productieworkflow beschikbaar, of het nu een interne huisdrukkerij betreft of een commercieel grafisch bedrijf.

Combinatie Canon/Océ maakt workflow voor elke werkomgeving mogelijk

Océ PRISMAprepare is een voorbeeld van zo’n workflowoplossing die op de beurs wordt gedemonstreerd. Met de laatste versie, PRISMAprepare 5.1, is het mogelijk printopdrachten in een grafisch bedrijf flexibel, intuïtief, kostenbesparend en met groot gebruiksgemak door operators printklaar te laten maken. Vanaf het samenstellen van opdrachten tot aan de uiteindelijke productie. Océ PRISMAprepare zorgt van begin tot eind voor het stroomlijnen van uw prepress workflow. Océ PRISMAprepare sluit aan bij de diversiteit van printproducten waarmee grafische ondernemers te maken krijgen en is voor zowel low end als high end gebruikers de ideale oplossing om de productiviteit van hun onderneming te verhogen. Geheel in het thema Samen Sterker levert PRISMAprepare ook ondersteuning voor de Canon imagePRESS en imageRUNNER ADVANCE serie.

Op de Samen Sterker stand kunnen bezoekers ook kennis maken met Canon’s Helix Production Workflow 2.0, een oplossing die specifiek is ontworpen voor interne drukkerijen en copyshops. Het is een Web-to-Print oplossing die eveneens prepress workflow en aansturing van de printproductie biedt. Voor interne repro’s is het een tool om ook het decentrale printerpark efficiënt te beheren door integratie met uniFLOW. Grote opdrachten kunnen op deze manier automatisch naar de repro worden doorgezonden. Helix 2.0. speelt in op de behoefte vanuit de markt met uitstekende mogelijkheden voor het printen van variabele data o.a. door het uploaden van Excellijsten en automatische preview van de verschillende bestanden.

Deze en meer workflowoplossingen worden op de Grafische Vakbeurs gedemonstreerd. Dankzij de intensieve samenwerking tussen de technische consultants van Canon en Océ kunnen de bezoekers ter plaatse worden geïnformeerd over de voordelen die de samenwerking tussen beide bedrijven oplevert.