Samen Sterker door innovatie

AMSTELVEEN, 20 januari 2011 - Van 1 t/m 3 februari presenteren Canon en Océ op hun gezamenlijke stand op de Grafische Vakbeurs de nieuwste ontwikkelingen voor grafisch ondernemers.

Canon en Océ tonen nieuwste printoplossingen op Grafische Vakbeurs

Zo introduceert Océ een baanbrekende nieuwe functionaliteit op de VarioPrint 6000 Ultra serie: het verwerken van oversized papier met het formaat 35 x 50 cm. De VarioPrint 6000 Ultra is hiermee de enige in zijn klasse. Het Océ VarioPrint 6320 Ultra systeem is het vlaggenschip van de reeks zwart-wit productieapparaten die gebruik maken van de gepatenteerde Océ Gemini Instant Duplex technologie, waarmee beide zijden van het papier tegelijkertijd worden bedrukt.  Een andere unieke noviteit die Océ introduceert op de VP6000 Ultra serie is vouwen en ponsen. De Océ Puncher & Folder (iP&F) is direct te bedienen vanaf het operator panel op de printer en stelt klanten in staat efficiënt A4-manuals te produceren, inclusief A3-inschietvellen. De vouwer en puncher kan zowel A4- als A3-vellen 2 of 4 gaats ponsen en Z-gevouwen A3-vellen integreren in A4-documenten.

Canon toont voor het eerst op een Nederlandse vakbeurs de imagePRESS C7010 serie. Deze printsystemen bouwen voort op de reputatie van de imagePRESS-reeks en leggen de lat voor digitale kleurenproductie opnieuw hoger. Eén van de belangrijkste innovaties is de mogelijkheid om nu dubbelzijdig op 350 grams papier te printen. De systemen staan garant voor een zeer hoogwaardige beeldkwaliteit met de uitstraling van offsetdrukwerk voor printapplicaties die natuurgetrouwe kleuren vereisen, zoals marketing materialen, gepersonaliseerde brochures, fotoboeken en verpakkingen. Op de beurs worden ter plaatse eindproducten geprint, maar er zijn ook een aantal Canon imagePRESS klantvoorbeelden te zien om grafische bedrijven te inspireren tot nieuwe business.

Ook is de Océ CS2436MF ReproKiosk te zien – een uniek multifunctioneel reprosysteem bestaande uit een AO printer, grootformaat copier en scanner – in één stijlvolle en compacte oplossing. De Océ ReproKiosk biedt snelheid, kwaliteit, betrouwbaarheid en zuinigheid voor het verwerken van alle grootformaat printjobs. Dankzij de geïntegreerde Canon-technologie is dit de ultieme illustratie van het begrip Samen Sterker.