Grafische Vakbeurs: vijf redenen voor een bezoek aan de Canon/Océ stand

AMSTELVEEN, 19 januari 2011 - Van 1 t/m 3 februari presenteren Canon en Océ zich samen op de Grafische Vakbeurs in Gorinchem. Een Europese primeur, want nog niet eerder gaven de bedrijven met een gezamenlijke stand hun visitekaartje af op een vakbeurs. Onder de noemer ‘Samen Sterker’ tonen Canon en Océ hun gemeenschappelijke aanbod van de nieuwste professionele printoplossingen. Vijf redenen voor een bezoek aan de Canon/Océ stand:

1. U kunt kennis maken met belangrijke noviteiten zoals de nieuwe functionaliteiten voor de Océ VarioPrint 6320 Ultra, Océ Posterizer Pro software en de Canon imagePRESS C6010 en7010.
  2. Met aansprekende praktijkvoorbeelden tonen wij u hoe uw vakgenoten de samenwerking aangingen met Canon en Océ.
  3. Aan de hand van live printdemo’s met unieke printvoorbeelden kunt u zich laten informeren over de passende productieworkflow voor uw bedrijf.
  4. Onze consultants staan voor u klaar om u te informeren wat de samenwerking tussen Canon en Océ voor u kan betekenen: Samen Sterker.
  5. Last but not least: elke bezoeker van de stand maakt kans op een prachtige Canon EOS 60D camera met zoomlens.

De komende dagen lichten Canon en Océ alvast een tipje van de sluier op wat betreft de overige bezienswaardigheden op de stand. Houd hiervoor de vakmedia in de gaten.

De gemeenschappelijke stand van Canon en Océ beslaat ruim 450 m² en bevindt zich direct in het pad tegenover de hoofdingang.