Reprojanssen.nl plaatst eerste imageRUNNER ADVANCE C9070 PRO van Canon in Limburg

Amstelveen, 13 januari 2010- Grafisch bedrijf Reprojanssen.nl beleeft een primeur met de eerste plaatsing van Canon’s imageRUNNER ADVANCE C9070 PRO in Limburg. Bovendien heeft het bedrijf zijn dienstverlening uitgebreid met grootformaat printing en installeerde daarvoor Canon’s zeer geavanceerde iPF750 en iPF8100 grootformaat printers. De dienstverlening van Canon bestaat niet alleen uit het bieden van hoogwaardige hardware, ook stond zij Reprojanssen.nl uit Geleen terzijde met consultancy en training.

Reprojanssen.nl is leverancier van uiteenlopende grafische producten: scans en digitale prints, drukwerk en afwerking in kleur of zwart-wit, in klein en groot formaat. Zo biedt het grafisch bedrijf uiteenlopende toepassingen in kleur: van handleidingen, jaarverslagen, flyers, posters en uitnodigingen tot nieuwsbrieven, sheets, brochures en personeelsbladen. “Ons bedrijf is 12 jaar klant van Canon dat heeft bewezen een betrouwbare partner te zijn op het gebied van digital printing. Door te investeren in nieuwe machines als de imageRUNNER ADVANCE C9070, de iPF750 en iPF8100 zijn wij in staat topkwaliteit te leveren tegen concurrerende prijzen”, vertelt Jan Janssen, algemeen directeur en eigenaar van Reprojanssen.nl. “Door het leveren van zowel klein formaat als groot formaat vergroten wij ons aanbod voor bestaande én nieuwe klanten. Wij beschikken nu over een volledige oplossing gebaseerd op de laatste technologische inzichten waarmee we opdrachten snel kunnen verwerken, ongeacht het medium en zonder concessies te doen aan de hoge kwaliteitsstandaard die wij hanteren.”

De imageRUNNER ADVANCE C9070 PRO van Canon biedt mogelijkheden voor zeer rendabel licht productiewerk in combinatie met een hoogwaardige beeldkwaliteit, geavanceerde afwerking en krachtige workflow-integratie. De printer is ontworpen voor een maximale productie in CRD-omgevingen, drukkerijen en print-for-pay bedrijven zoals Reprojanssen.nl. Het systeem heeft een uitstekende performance, met snelheden tot 70 afdrukken per minuut in kleur of zwart-wit, een capaciteit 9.300 vellen en een toner die kan worden bijgevuld zonder het afdrukken te onderbreken.
Ook is sprake van zeer flexibele en krachtige mogelijkheden voor mediaverwerking. De printer is geschikt voor ongecoat papier, glanzend materiaal, een maximaal standaard papierformaat van SRA3 en een papiergewicht tot 300 gram per m².
Canon’s toner biedt een zeer goede hechting en een zeer verfijnde beeldreproductie voor de scherpste teksten en afbeeldingen. De gepatenteerde real time kalibratietechnologie ARCDAT staat garant voor consistent gereproduceerde kleuren door de automatische continue meting en afstelling van de beelddichtheid voor elke taak. De integratie met HELIX Production Workflow-software maakt het mogelijk doorlooptijden te verkorten en op kosten te besparen door functies als online bestellingen, prijsberekeningen en betalingen.