Kijk op Marketing

Verbeter uw klantcommunicatie om uw marketingdoelen te bereiken

Kijk op Marketing

“De rol van Marketing is niet meer als voorheen. Marketeers zijn nu customer journey experts en … moeten begrijpen wat de implicaties zijn van een nieuw product of idee aan de IT-kant en andersom.”

Verbeter uw klantcommunicatie

De ontwikkelingen op het gebied van informatie- en communicatietechnologie gaan razendsnel. Marketing, verkoop en customer service worden steeds complexer en meer eisend. Om met succes te concurreren wordt het steeds belangrijker om kennis te hebben van alle mogelijkheden die technologie in zich draagt.

Ambitie van Canon Nederland is de commerciële slagvaardigheid van onze relaties te vergroten door het stimuleren, ontwikkelen en professionaliseren van de toepassing van (informatie- en communicatie) technologie in marketing en verkoop.

We investeren daarom veel in kennis en een netwerk in samenwerking met o.a. Platform Innovatie in Marketing (PIM) en spotONvision.

Onze oplossingen en diensten

Canon verzorgt onder meer communicatieoplossingen voor vooraanstaande organisaties in de financiële sector en bij nutsbedrijven. Daarnaast beschikt onze Marketing Communication Services afdeling over een landelijk netwerk aan specialisten; een ervaren groep van meer dan 45 grafische vormgevers, DTP-ers en cross-media designers, die werkzaam zijn in studio's op zo'n 25 (klant)locaties verdeeld over Nederland.

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout